Retourinformatie & Garantie

Artikel Retourneren

Wil je  een artikel retourneren? Neem dan eerst contact met ons op via ons contactformulier. Je ontvangt dan per mail een bevestiging van uw retouraanvraag.

Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de gekozen vervoerder.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kan contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten via dezelfde betaalwijze als waarmee de bestelling is voldaan mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.

Hebben wij u een verkeerd of defect artikel toegestuurd dan zijn de verzendkosten voor onze rekening. Vul ons contactformulier in met de benodigde informatie, dan zorgen wij voor een retourzegel.

Garantie

rdgKompagne geeft standaard één jaar garantie op artikelen. Op bepaalde elektronische artikelen is de fabrieksgarantie twee jaar.

Is het artikel defect na de zichttermijn van twee weken? Dan kan het artikel worden aangeboden aan onze technische afdeling. Aangezien er is al enige tijd gebruik is gemaakt van het artikel, zijn de kosten van het retourneren in dat geval voor rekening van de koper. Het artikel wordt bij onze technische afdeling of leverancier aangeboden ter reparatie. Wij streven naar een snelle oplossing. Onze technische afdeling bepaalt of het artikel wordt gerepareerd of vervangen. Het gerepareerde of vervangende artikel wordt  vervolgens kosteloos retour gestuurd.

Artikel niet leverbaar

Soms is een artikel tijdelijk, gedurende korte of langere tijd, of geheel niet meer leverbaar. Ook kunnen wij het artikel uit ons assortiment hebben gehaald.

Indien artikelen wel op korte termijn leverbaar zijn, maar tijdelijk niet op voorraad zijn, bieden wij je de mogelijkheid dit artikel te bestellen. Wij nemen dan contact op met je over de levertijd. Daarna kan je  besluiten of u de bestelling wilt doorzetten of annuleren.

Ook kan het zijn dat er ‘op aanvraag’ bij een product staat vermeld. Neem in dat geval contact met ons op.

Voorraad

Indien het product op voorraad is, is product bestelbaar op de website en wordt het in de regel zelfde werkdag verzonden, mits besteld voor 16 uur.

Klachten

Wij doen ons uiterste best om je naar uw volle tevredenheid van dienst te zijn. Mocht je desondanks toch een opmerking of klacht hebben over onze producten of dienstverlening, dan horen wij dat graag van. Zo kunnen wij alsnog streven naar uw volle tevredenheid en mogelijk onze dienstverlening verbeteren. Je kan jouw klacht melden door het contactformulier in te vullen. Indien uw klacht over een bepaald product gaat, vermeld dan de naam en het artikelnummer van het product en je bestelnummer. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd in beslag nemen, dan zullen wij je daarvan op de hoogte stellen.