Veel gestelde vragen

 

Ik kan een artikel niet meer vinden.
 
  Mag ik een artikel terugsturen?

Ik wil een artikel bestellen dat goedkoper is dan €10,- en kom niet verder.

  Ik heb problemen met de werking van een artikel.
Wat zijn de verzendkosten naar België?
 
  Waar kan ik een klacht melden?
Kan ik een factuur toegestuurd krijgen?

 

 

 

Ik kan een artikel niet meer vinden.

Mogelijk is het artikel uit het assortiment gehaald, soms is het tijdelijk niet meer leverbaar. Stuur ons in alle gevallen een e-mail zodat wij kunnen kijken hoe wij verder kunnen helpen.

 

Ik wil een artikel bestellen dat goedkoper is dan €10,- en kom niet verder.

Stuur een e-mail over welk artikel je wilt bestellen. Vermeld ook het artikelnummer.
Wanneer je ook je adres erbij vermeldt, maken wij eerst een factuur voor je. Na betaling daarvan kunnen wij het artikel als nog opsturen.

 

Wat zijn de verzendkosten naar België?

De verzendkosten van een pakket naar België zijn € 8,45
Briefpost naar België kost € 5,65

De verzendkosten in Nederland zijn: € 3,85 voor briefpost en € 6,45 voor een pakketje.

 

Kan ik factuur toegestuurd krijgen?

Het is mogelijk om op rekening te betalen, dan voegen wij de factuur bij de bestelling. De betalingstermijn is 14 dagen. Soms zullen wij eerst per e-mail een factuur toesturen met het verzoek die te betalen, waarna wij tot verzending van de bestelling overgaan.

Voor meer informatie over de betalingsmogelijkheden klik hier.

 

Mag ik een artikel terugsturen?

Voor al uw aankopen geldt een zichttermijn van 2 weken na aankoopdatum, tenzij dit bij de offerte is uitgesloten. In deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen.Bewaar daarom de verzendverpakking, zodat deze gebruikt kan worden bij het retourneren. De verzendkosten van het retoursturen zijn voor eigen rekening.
Lees hier de informatie over retourneren van een artikel en gebruik het retourformulier.

 

Ik heb problemen met de werking van een artikel.

Wanneer een hulpmiddel defect is of niet naar behoren werkt, kun je gebruik maken van onze reparatieservice. Kijk voor meer informatie op onze servicepagina waar ook veel voorkomende problemen vermeld staan.

 

Waar kan ik een klacht melden?

Wij doen ons uiterste best om u naar uw volle tevredenheid van dienst te zijn. Mocht u desondanks toch een opmerking of klacht hebben over onze producten of dienstverlening, dan horen wij dat graag van u. Zo kunnen wij alsnog streven naar uw volle tevredenheid en mogelijk onze dienstverlening verbeteren.

U kunt uw klacht melden door een e-mail te sturen naar info@eelkeverschuur.nl. Vermeld uw naam en adresgegevens in de mail en omschrijf duidelijk uw klacht. Indien uw klacht over een bepaald product gaat, vermeld dan de naam en het artikelnummer van het product en uw bestelnummer. 

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.